"הנערה במספריים" • נתניהו מגבה: "אמר את המובן מאליו"

"צריך לשים את העניין הזה בצד ולעבור הלאה, וזה בדיוק מה שאנחנו עושים בישיבה הזו"
איתי גדסי 1 Comment on "הנערה במספריים" • נתניהו מגבה: "אמר את המובן מאליו"

אחרי דבריו מעוררים הסערה, מגיע הרמטכ"ל לישיבת הממשלה • נתניהו בפתח הישיבה: "צריך לשים את העניין הזה בצד ולעבור הלאה, וזה בדיוק מה שאנחנו עושים בישיבה הזו"

"צריך לשים את העניין הזה בצד ולעבור הלאה, וזה בדיוק מה שאנחנו עושים בישיבה הזו"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי הסערה שעורר הרמטכ"ל בנאום שעסק בקוד האתי הצבאי בפני תלמידים, בו בין היתר אמר "אני לא רוצה שחייל ירוקן מחסנית על נערה עם מספריים" – מגיע רא"ל גדי איזנקוט לישיבת הממשלה, וזוכה לגיבוי מלא ממרבית השרים ולתמיכה בלתי מסויגת מראש הממשלה בנימין נתניהו.

"בשבוע שעבר התנהל ויכוח סביב דבריו של הרמטכ"ל. זה היה ויכוח סרק", קבע נתניהו בפתח ישיבתה השבועית של הממשלה, "הרמטכ"ל אמר את המובן מאליו, וממילא צה"ל וכוחות הביטחון נוהגים כך. כל הדברים שנאמרו אחר כך, נאמרו או בחוסר הבנה, או מרצון לניגוח פוליטי. אלה גם אלה פסולים. צריך לשים את העניין הזה בצד ולעבור הלאה, וזה בדיוק מה שאנחנו עושים בישיבה הזו".

ראה"מ הודיע כי "הממשלה תשמע היום סקירה ביטחונית מהרמטכ"ל על המצב באזור. האתגרים והאיומים הולכים וגדלים, ואנחנו נערכים בהתאם. מדיניות הממשלה היא לפעול בתקיפות, גם בהגנה וגם בהתקפה. גם בהגנה על הגבולות, גם בפעולה בתוך הגבולות וגם בפעולה מעבר לגבולות. זוהי הסיבה שיחסית למדינות אחרות באזור, מצבה של מדינת ישראל איתן, ונדאג שהוא ימשיך להיות כך".

בהמשך דבריו התייחס נתניהו לנושאים כלכליים שעל סדר היום, ובראשם הצעת החוק שמקדם כחלון על "מס הכנסה שלילי". הוא הסביר כי "הכוונה היא להגדיל את מספר המשתתפים במעגל העבודה. ההצעה שתובא בידי שר האוצר תגדיל את היקף ההכנסה שמקנה זכות לעובד לקבל את המענק הזה, עובד שהוא הורה יחיד וברוב המקרים אימהות חד הוריות. אנחנו גם נקל על עצמאים לקבל את המענק, נאריך את פרק הזמן להגשת תביעות ונקדים את מועדי התשלום".



1 תגובות

מיין תגובות